31 Mart 2020 Salı

Biri ateş etti

                                                    Salvador Dali                                                        
Biri ateş etti
Çıkardı tetiği ve çekti
Kelimeler saplandı
Her yerine bedenimin
Önce yalpaladım biraz 
Bunu herkes gördü 
İnan bana leo 
Herkes biraz kördü
Gecenin Işık’ları 
Birer birer söndü 
Bir kaldırım taşına döndü yüreğim 
Herkes görmeden basıp geçti 
Çizgilere basmamaya çalışan bir adam vardı 
O beni gördü 
Yine de bana kördü 
 Biri ateş etti 
Çıkardı tetiği ve çekti 
Önce dizlerimin üstüne 
Sonra boylu boyunca yere düştüm 
Kör bir amca gördü 
Sağır kadına seslendi 
Ezdi bedenimi hüzünç teyze 
Sakladı tavan arasına 
Gözlerim her şeyi gördü 
Geceyi güneş böldü 
Biri ateş etti 
Çıkardı tetiği ve çekti 
İnsancıl duygulardan sürgün yemiş  çiçekler ektim saksılarına bedenimin 
Her gün gözyaşlarıyla suladı 
Hüzünç teyze 
Pörsümüş anılarımı 
Zenci çocuk buna çok ağladı 
Yüreğini açlık dağladı 
Biri ateş etti 
Çıkardı tetiği ve çekti 
Nereyi vuracağını iyi bildi 
Öldürmedi ama yaralı bıraktı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fiksasyon*

  Yorgun kelimeler biriktiriyorum gözyaşlarım içinde Bir yağmur damlasının bulutundan ayrılışını düşünüyorum Git gide hafifleyişi ve azalara...