30 Nisan 2020 Perşembe

Yâre-i vuslat





            


   Serde ayrılık  varsa
   Gün gelip de 
   Yare-i vuslat olmaz 
   Hasretler bedene hapsolmaz 
   Bekleyip dursan da 
   Yârdan haber gelmez 
   Zamanın çarkları
   Devinimi bırakıp durmaz 
   Bu bitap ruha bi çare bulunmaz 
   Mecnundur yüreğim 
   Çölden geri durmaz 
   O yare varmadan derdine derman onmaz
   Yare-i vuslat olsa da 
   Sevdayı vuslat sayma
   Sevdalar mezedir ruha
   Öyle bi hal ki benden içeri
   Bir garip mecnun misali 
   Leyladan geçemez
   Ferhat’a çalıp 
   Dağlar da delemez 
   Savrulur kor alevi 
   Kavrulur yüreği 
   Bu bitap ruha bir çare bulunmaz 

2 yorum:

  1. Sen zamanın dökemediği son bahar yaprağı, Ben susuz çöllerin içinde ıslak vaha toprağı, gökyüzü gibisin bütün yıldızları toplamışsın gözünde, yeryüzü gibisin bütün çiçekleri toplamışsın yüzünde, Mecnunun olamam, Ferhatında değilim, bir garip insanım yar sana hayranım... Güzel mısralara güzel bir yorum gerekir dedim ve bende kelimelerimi ekledim...

    YanıtlaSil
  2. güzel kelimesini sonuna kadar hak eden bir yorum olmuş yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil

Fiksasyon*

  Yorgun kelimeler biriktiriyorum gözyaşlarım içinde Bir yağmur damlasının bulutundan ayrılışını düşünüyorum Git gide hafifleyişi ve azalara...