6 Ocak 2020 Pazartesi

Kelebek meselesi

                                                 
    Michelangelo , The Creation of Adam                  Işınla beni spak butonu


   Bir kelebek olsaydım eğer 
   Ömrümü seninle tüketirdim demiştim 
   Bu da oldu işte 
   Bir kelebeğin ömrü gibiydi 
   Seninle hikayemiz 
   Kelebeğin kanat çırpmasındaki ahenk
   Usul usul beni sana 
   Seni bana 
   Çeken o güçte gizliydi 
   Fakat Tanrı biliyor 
   İki yalnız bir doğru etmiyorduk 
   Ayrı yazılmıştı hikayelerimizin sonu 
   Ben kelebeğiydim bu hikayenin
   Kelebeğim derdin hep zaten 
   Öyle severdin beni 
   Kelebekliğime yaraşır bir
   Son biçilmişti bana 
   Ölüyordum Tanrım 
   Solunda değil üstelik 
   Senden kendimden 
   Evim bildiğim her şeyden
   Uzakta 
   Kaybolup gidiyordu naif bedenim
   Yırtıklarım ve söküklerim 
   Şimdi 
   Yaşayamam solunda 
   Kelebekler ölünce
   Çırpınmazmış kanatları 
   Bitermiş hikayeleri 
   Kelebek tozlarım ve ahlarım
   Şimdi gözyaşlarım olsaydı
   Bir sana ağlardım
   Bir de makus talihime



1 yorum:

Fiksasyon*

  Yorgun kelimeler biriktiriyorum gözyaşlarım içinde Bir yağmur damlasının bulutundan ayrılışını düşünüyorum Git gide hafifleyişi ve azalara...