14 Mart 2020 Cumartesi

Gitmek sonesi

Ağaçlar cılızlaşıyor ağaçlar
Yapraklarını döküyorlar 
Hoyrat bir rüzgarın savurduğu 
İçim üşüyor büzüşüyorum 
Yalnızlığıma sarılıyorum 
Kasvetli bulutların örselediği 
Ne zaman bir gitmek gelse 
Sen oluyorsun adı 
Sayısız defa terk ediyorsun beni 
Bakışların diyorum bakışların 
Bari onlar kalsaydı 
Anıları anlar besliyor fotoğraflar kadar 
Anları siliyorsun hafızamdan 
Hoyrat bir fırtına peyda oluyor 
Giderken ardında bıraktığın 
Adımların siliniyor yeryüzünden 
Kentin kalabalığı dolduruyor caddeleri 
Asık suratlı yüzler görüyorum 
Hiçbiri bana bakmıyor 
Attığım her adımda mutsuzluğa tosluyorum 
Giderken ardında bıraktığın 
Mevsimlerden sonbahar 
Aylardan Eylül 
Üşüyorum zehir zemberek 
Ellerin diyorum ellerin 
Anısı kalır mı hislerin
Ne zaman birini uğurlasam içimde 
Hep adı sen oluyorsun 
Sayısız defa terk ediyorsun beni 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fiksasyon*

  Yorgun kelimeler biriktiriyorum gözyaşlarım içinde Bir yağmur damlasının bulutundan ayrılışını düşünüyorum Git gide hafifleyişi ve azalara...