6 Mart 2020 Cuma

Varoluşun yokoluşu

   
Salvador Dali                     Işınla beni Spak


   Vazgeçiyorum ben bugün 
   Kırıkları toplamıyorum 
   Ellerim kan içinde 
   Üstüm başım yara bere 
   Çıkartıp asıyorum bu bedeni 
   Yırtıkları ve sökükleriyle 
   Yama yapacak kumaş kalmadı zira
   Dikemezdim bu derin girdabı 
   Usulca yürüyorum 
   Kırıklara aldırmadan 
   Ama yine de basmadan 
   Ruhunu güneş’e teslim etmiş
   Sessiz bir ay kadar yalnızım
   Arınıyorum hatıralarından 
   Simsiyah gece 
   Örtüyor kalın örtüsüyle
   Yaşanmışlıkları 
   Ve bir daha asla yaşanamayacakları 
   Tozlu umutları üflüyorum 
   Yıldızlar dağılıyor 
   Yıldız tozları gibi 
   Evren’de uzak birer hatıra oluyor 
   Belki orada duruyor 
   Ama yıllar var ki arada 
   Anımsatmayacak kendini bana 
   Uzaklaşıyorum ağır ağır 
   Kendi yörüngeme dönüyorum 
   Boşluktan korkmuyorum 
   Savruldum zaten yeterince 
   Nereye kadar böyle 
   Sorularım,hezeyanlarım 
   Ardımda kalıyorlar sessizce
   Yürüdüğüm sen misin yol mu 
   Demiyorum 
   Artık sen’in içi boş bir kelime 
   Kelimeler bazı anlamları barındırmıyor
   Aramıza galaksiler giriyor 
   Uzay boşluğundayım 
   Süzülüyorum 
   Belki de sonsuz bir yokoluştayım




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fiksasyon*

  Yorgun kelimeler biriktiriyorum gözyaşlarım içinde Bir yağmur damlasının bulutundan ayrılışını düşünüyorum Git gide hafifleyişi ve azalara...